pondělí 10. března 2014

LÁDVÍ


První zastávka, náhodně vybrána, Ládví, sever Prahy. Postavena v roce 2004 a čtyři roky konečnou stanicí metra linky C. Nazvána po stejnojmeném vrchu. Ráj paneláků, ale i zeleně. Vyrazil jsem ve sportovním, i když jsem netušil, co mě čeká. Zvolil jsem dobře, tůra se konala. Okolí Ládví mi připadalo jako oáza poklidného života, kde děti skotačí na hřišítích a rodiče drandí na bruslích. Naprostý opak toho, jak Prahu každý den zažívám já. Neplánovaně jsme se vydali do Ďáblického háje, rozprostřeného právě na vrchu Ládví. Pohoda se snoubila se zpěvem ptáků a počasí nám hrálo do noty. Nádhera, ale nic pro mě. Preferuji rušný život v centru. Vše má své plusy i mínusy. Příště se sejdem v centru, s outfitem, který mě více vystihuje.












2 komentáře:

Děkuji Ti za názor, Tomáš